
BMW iX1 eDrive20
390 km Макс. реален пробег |
16.6 kWh / 100 km Среден разход |
64.7 kWh Капацитет |
150 kW (204 к.с.) Мощност |
11* kW / 128 kW AC / DC макс. |
- Базова цена |
BMW iX1 eDrive20
BMW iX1 eDrive20 е най-достъпният електрически SUV в гамата на марката, който съчетава компактни размери, ефективност и премиум усещане. Създаден за градския ритъм и извънградските пътувания, моделът предлага балансирано поведение, съвременен дизайн и интелигентни технологии.
С електромотор с мощност 150 kW (204 к.с.) и въртящ момент от 250 Nm, iX1 eDrive20 ускорява от 0 до 100 км/ч за 8.6 секунди. Батерията с капацитет 64.7 kWh осигурява пробег между 430 и 475 км по WLTP, в зависимост от конфигурацията и условията на шофиране.
Интериорът впечатлява с BMW Curved Display, включващ 10.25-инчов дигитален инструментален панел и 10.7-инчов централен дисплей, както и с висококачествени материали и просторен багажник с капацитет от 490 до 1495 литра. BMW iX1 eDrive20 е идеалният избор за тези, които търсят съчетание от устойчивост, комфорт и иновативни технологии.
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 8.3 сек | Мощност | 150 kW (204 к.с.) |
Макс. скорост | 170 км/ч | Въртящ момент | 247 Nm |
Макс. реален пробег | 390 км | Задвижване | Предно |
Среден разход | 16.6 kWh / 100 км | Батерия | 64.7 kWh |
Цена
България | - | - |
Германия | €47,900 | от октомври 2023 г. |
Великобритания | £45,465 | от септември 2023 г. |
Холандия | €48,316 | от октомври 2023 г. |
Реален пробег
Макс. реален пробег: 390 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 380 km | 17.0 kWh / 100 km |
Магистрала (студено време) | 280 km | 23.1 kWh / 100 km |
Комбинирано (студено време) | 330 km | 19.6 kWh / 100 km |
Градско (топло време) | 575 km | 11.3 kWh / 100 km |
Магистрала (топло време) | 360 km | 18.0 kWh / 100 km |
Комбинирано (топло време) | 450 km | 14.4 kWh / 100 km |
Максималният пробег на BMW iX1 eDrive20 по цикъла WLTP е 475 km, но реалният пробег е по-скоро 390 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва реалния максимален пробег на BMW iX1 eDrive20, който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за 100 км, при различните условия.
зареждане
Капацитет (използваем) | 64.7 kWh | Капацитет (реален) | 66.5 kWh |
AC тип конектор | Type 2 | DC тип конектор | CCS |
AC порт | Отзад вдясно | DC порт | Отзад вдясно |
AC макс. мощност 1-фазно | 7.4 kW | DC макс. мощност | 128 kW |
AC макс. мощност 3-фазно | 11* / 22 kW |
BMW iX1 eDrive20 разполага с 64.7 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 28 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (7.4 kW) отнема около 9 часа (20-80%).
На бързозарядна станция с мощност 50 kW зареждането от 20% до 80% би отнело около час и 15 минути. При зареждане с максимална DC мощност от 128 kW – около 30 минути.