
Общи условия
Сайтът EVPoint.bg е собственост на И ВИ ПОЙНТ ООД и предоставя информация за услугите и продуктите, предлагани от И ВИ ПОЙНТ ООД. EVPoint.bg дава възможност за онлайн поръчка на продукти. Използвайки сайта и поръчвайки продукти онлайн през evpoint.bg, се съгласявате с Общите условия, с които можете да се запознаете по-долу.
- Общи условия
- Политика за защита на личните данни
- Условия за връщане и рекламация
- Общи условия и Политика за конфиденциалност за платформата за зареждане EVPoint
ОБЩИ УСЛОВИЯ
I. ПРЕДМЕТ И ПРАВНО ЗНАЧЕНИЕ
II. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Доставчика: И ВИ ПОЙНТ ООД:
2. Седалище и адрес на управление: България, Област София, Община Столична, гр. София, ул. Тинтява 15-17. Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: България, Област София, Община Столична, гр. София, ул. Тинтява 15-17
4. Данни за кореспонденция: България, Област София, Община Столична, гр. София, ул. Тинтява 15-17, еmail: [email protected], тел. централен офис: 0889 599 207
5. Вписване в публични регистри: ЕИК 205391875 (Търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел към Агенция по вписванията)
6. Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: [email protected], [email protected]
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" № 4А, ет. 3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
7. Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG 205391875
8. Информация за предоставените от Доставчика други средства за онлайн комуникация, които гарантират, че Ползвателите и Ползвателите-потребители могат да съхраняват на траен носител всяка писмена кореспонденция с Доставчика, включително датата и часа на тази кореспонденция: освен комуникацията по електронна поща Доставчикът предоставя възможност за онлайн комуникация с Ползвателите и Ползвателите-потребители и по следните канали:
8.1. Чрез изпращане на съобщения през Фейсбук страницата на Доставчика, намираща се на ел. адрес: https://www.facebook.com/Evpoint.bg. В случай, че Ползвателите и Ползвателите-потребители желаят да използват този комуникационен канал, те могат да изпращат съобщения до Доставчика чрез бутона “Send message” на горепосочената Фейсбук страница на Доставчика. В този случай отговорът на така изпратеното съобщение ще бъде даден от Доставчика по същия комуникационен канал – чрез услугата на Фейсбук страница на Доставчика за обмен на писмени съобщения.
8.2. Чрез изпращане на съобщения през интернет страница на Доставчика в друга социална медия (Инстаграм, Туитър, Тик-ток и др.), в случай, че такава страница се поддържа от Доставчика. В тези случаи Ползвателите и Ползвателите-потребители могат да изпращат съобщения до Доставчика чрез сектора за лични съобщения на интернет страницата му в съответната социална медия. Отговорът на така изпратеното съобщение ще бъде даден от Доставчика по същия комуникационен канал – чрез услугата за обмен на писмени съобщения в интернет страницата на Доставчика в съответната социална медия.
III. ДЕФИНИЦИИ
Потребител – всяко физическо лице, което придобива стоки чрез Сайта, извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Лични данни – информация по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).
Сайт – уеб страницата, поддържана от Доставчика на адрес https://evpoint.bg, включително всички нейни подстраници.
Акаунт – индивидуален потребителски профил, създаден чрез регистрация в Сайта, чрез който се осъществява достъп до определени функционалности.
Поръчка – електронно изявление на Клиента за закупуване на една или повече стоки, направено чрез интерфейса на Сайта.
Потвърждаване на поръчка – електронно съобщение, изпратено от Доставчика до Клиента, с което се потвърждава, че поръчката е приета и ще бъде изпълнена.
Кампания – временно търговско предложение, организирано от Доставчика, включващо промоционални условия за закупуване на определени стоки или услуги.
Договор за покупко-продажба – сключено от разстояние споразумение между Доставчика и Клиента, въз основа на направена Поръчка и нейното Потвърждаване.
Бюлетин (Newsletter) – периодично електронно съобщение с информационен и/или рекламно-промоционален характер, изпращано от Доставчика на Клиента, който се е абонирал за получаването му. Лични данни – информация по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).
IV. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА САЙТА
V. РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА САЙТА. КЛИЕНТСКИ СТАТУТ НА “ГОСТ” НА САЙТА
Чл. 7. (1) За да използва Сайта за сключване на договори за покупко-продажба на стоки, Ползвателят следва да въведе избрани от него име и парола за отдалечен достъп.
(2) Сайтът предоставя възможност и за подаване на поръчки от Ползватели със статут “гост”, при което за Ползвателя не се генерират клиентски профил, име и парола.
(3) Името и паролата за отдалечен достъп се определят от Ползвателя, чрез извършване на онлайн регистрация в Сайта, съобразно посочената в него процедура. Статутът на регистриран Ползвател дава възможност за ползване на отстъпки за достигнат оборот от покупки – съгласно посоченото в чл. 5, ал. 5 на настоящите Общи условия.
(4) С попълване на данните си и натискане на бутона “Запознах се с Общите условия и ги приемам” (в рамките на процедурата по регистрация на клиентски профил или подаването на поръчка от Ползвател със статут на “гост” на Сайта) Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.
(5) Доставчикът потвърждава извършената от Ползвателя регистрация, чрез изпращане на писмо на посочен от Ползвателя електронен адрес. Създава се акаунт на Ползвателя и между него и Доставчика възникват договорни отношения.
(6) При извършване на регистрацията Ползвателят се задължава да предостави верни и актуални данни. Ползвателят се задължава при промяна своевременно да актуализира данните, посочени в регистрацията си.
VI. ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА
Чл. 8. Ползвателите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки в Сайта.
Чл. 9. Ползвателите сключват договора за покупко-продажба с Доставчика по следната процедура:
(1) Извършване на регистрация в Сайта и предоставяне на необходимите данни, ако Ползвателят няма до този момент регистрация в Сайта (поръчки от Ползватели с регистриран клиентски акаунт) или подаване на поръчка за покупка от лице със статут на “гост” на Сайта (поръчки от Ползватели със статут на “гости” на Сайта).
(2) Влизане в системата за извършване на поръчки на Сайта чрез идентифициране с име и парола, респективно, чрез използване на процедурата за подаване на поръчки от Ползватели със статут на “гости” на Сайта;
(3) Избиране на една или повече от предлаганите стоки на Сайта и добавянето им към списък със стоки за покупка.
(4) Избор на стоки от списъка на стоки за покупка, за които да бъде сключен договор за покупко-продажба.
(5) Предоставяне на данни за извършване на доставката;
(6) Избор на способ и момент за плащане на цената.
(7) Потвърждение на поръчката, което има правното значение на оферта от Ползвателя до Доставчика.
(8) Приемане на офертата на Ползвателя чрез изрично електронно изявление на Доставчика, съдържащо номера на подадената от Ползвателя поръчка и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес. За избягване на съмнение, с приемането на настоящите Общи условия Ползвателите се съгласяват, че Доставчикът има право да откаже потвърждение на поръчката и доставката на съответната стока в следните случаи:
1. Съответните поръчани от Ползвателите стоки не са налични при Доставчика към момента на обработването на съответната поръчка от Доставчика или са били предназначени за доставка по по-рано обработени поръчки;
2. В резултат на грешка при въвеждането на информация на Сайта, технически проблем или неоторизирана намеса в информационната система на Доставчика, цената, по която е направена съответната поръчка е по-ниска от пазарните цени за стоки от същия или подобен вид с повече от 30 (тридесет) на сто и/или е в съществено несъответствие с обявените на Сайта общи параметри за намаления на стоки или за промоционални условия за продажба.
VII. СКЛЮЧВАНЕ, СЪДЪРЖАНИЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 10. (1) Договорът за покупко-продажба между Доставчика и Потребителя се счита сключен в момента, в който Доставчикът потвърди чрез електронно съобщение до Ползвателя поръчката на Ползвателя като посочи в потвърждението номера на поръчката и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес. Потвърждението на поръчката се изпраща на електронния адрес, посочен от Ползвателя при регистрацията му като клиент, респективно – при подаването на поръчката. Потвърждаването на поръчката чрез посочване на номера на товарителницата за изпращане на съответната стока има правното значение на приемане на офертата, отправена от Ползвателя съгласно чл. 290 от Търговския закон.
(2) Сключените договори за покупко-продажба се съхраняват в базата данни на Доставчика. При поискване от Ползвателя Доставчикът предоставя сключения договор за покупко-продажба на посочения при регистрацията на Ползвателя електронен адрес. Конкретните параметри на всяка подадена до Доставчика поръчка за покупка са достъпни от клиентския акаунт на Ползвателя, а при поръчки от Ползватели със статут на “гост” на Сайта) същите се посочват в потвърждението на поръчката.
(3) Счита се, че Доставчикът и Ползвателите сключват отделни договори за покупко-продажба на всяка отделна стока, заявена от Ползвателите, независимо че стоките са избрани с едно електронно изявление и от един списък със стоки за покупка.
(4) Доставчикът може да достави заедно и едновременно поръчаните с отделните договори за покупко-продажба стоки.
(5) Правата на Ползвателите във връзка с доставените стоки се упражняват отделно за всеки договор за покупко-продажба. Упражняването на права във връзка с доставена стока не засяга и няма действие по отношение на договорите за покупко-продажба на другите стоки. В случай, че Ползвателят има качеството на потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, упражняването на право на отказ от договора за покупко-продажба на определена стока не засяга договорите за покупко-продажба на другите стоки, доставени на потребителя.
Чл. 11. При упражняване на правата по договора за покупко-продажба Ползвателят е задължен да посочва точно и недвусмислено договора и стоката, по отношение, на които упражнява правата.
Чл. 12. (1) Ползвателят може да плати цената за отделните договори за покупко-продажба наведнъж при извършване на поръчката на стоките (авансово) или при тяхната доставка (наложен платеж).
(2) Авансовото плащане може да бъде извършено чрез следните международни банкови карти: VISA (Visa Consumer Card или Visa Commercial Card), Visa Electron, VPay, MasterCard (MasterCard Credit Card, MasterCard Commercial Card или MasterCard Debit Card) със сетълмент в България и международни карти VISA (Visa Consumer Card или Visa Commercial Card), Visa Electron, VPay, Maestro, MasterCard (MasterCard Credit Card, MasterCard Commercial Card или MasterCard Debit Card) със сетълмент в чужбина, както и чрез банкови карти, носещи търговския знак на националния оператор БОРИКА, Maestro карти със сетълмент в България.
(3) В случай, че Ползвателят е избрал да заплати стоките при тяхното получаване, плащането се извършва в момента на доставката от куриерска фирма Еконт чрез наложен платеж и включва цената на стоката и (доколкото са приложими), транспортните разходи по чл. 5, ал. 9 от настоящите Общи условия.
(4) Поръчаната стока може да бъде получена само от следните лица, при условие, че съответното лице е пълнолетно:
- купувача – съответно индивидуализиран според данните от клиентския акаунт или съответната поръчка за покупка;
- лице, овластено от купувача да получи стоката със самата поръчка;
- лице, което е изрично овластено от купувача да получи стоката с надлежно писмено пълномощно;
- лице, което изрично потвърди автентичността и идентичността на поръчаната стока и се съгласи да я заплати в брой от името на купувача.
(5) В случай, че на посочения в поръчката адрес не бъде намерено лице по ал. 5 в срока за изпълнение на доставката или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави стоката, предмет на поръчката за покупка.
(6) В случай, че Ползвателят потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите по допълнителната доставка. Разходите за втората доставка се заплащат при получаване на стоката, едновременно с общата сума за поръчката и първата доставка.
(7) При приемането на стоката лицето по ал. 5 подписва документ, удостоверяващ получаването на доставката.
VIII. ОСОБЕНИ КЛАУЗИ, КОИТО СЕ ПРИЛАГАТ СПРЯМО ЛИЦА, КОИТО ИМАТ КАЧЕСТВОТО НА ПОТРЕБИТЕЛИ
IX. ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Чл. 25 Рискът от повреди на продукта при сглобяване от потребителя се носи изцяло от него и е за негова сметка.
Чл. 26 Всички продавани в електронния магазин стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба, съгласно Закона за предоставяне на цифрово съдържание, цифрови услуги и за продажба на стоки или друго приложимо законодателство.
Чл. 27 Гаранционното обслужване не включва и не се отнася до:
1. Продукт, който е използван, без да са спазени указанията от инструкцията за употреба.
2. Продукт, за който се установи, че е използван не по предназначение.
3. Подмяна на части, които подлежат на амортизация по време на нормална експлоатация.
4. Неспазени указания за сглобяване и монтаж.
5. Повърхностни наранявания по време на експлоатация на продукта при пренасяне, транспорт и съхранение.
6. Повреда възникнала в следствие на небрежна експлоатация, съхранение в неподходяща среда или употреба за цели, различни от предназначението на продукта.
7. Отстраняване на дефекти, получени в резултат на въздействие на външни сили – природни бедствия, слънчево греене, счупвания след удар с твърд предмет или катастрофа, промишлени изпарения, агресивни миещи препарати и др. подобни.
8. Продукт, който е ремонтиран в неоторизирани от производителя сервизи или от други лица.
9. Продукт, на който е извършена промяна или модификация на конструкцията.
10. Отстраняване на повреди, получени в следствие на монтирани части и аксесоари, различни от спецификацията на продукта при продажбата му.
Чл. 28 (1) В случай, че за стоката е предоставена търговска гаранция тя обвързва този, който я предоставя, съобразно условията, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в свързаната с него реклама, налична преди или по време на сключване на договора.
(2) Когато условията, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция, са по-малко благоприятни за Ползвателя-потребител в сравнение с тези в свързаната с него реклама, търговската гаранция е задължителна за лицето, което я предоставя, съгласно условията, предвидени в рекламата относно търговската гаранция, с изключение на случаите, когато преди сключването на договора рекламата за търговската гаранция е била коригирана по същия начин като този, по който е била направена, или по подобен начин.
(3) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция се предоставя на потребителя на траен носител най-късно при доставянето на стоките.
(4) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция включва следната информация:
1. ясно посочване, че при несъответствие на стоките потребителят има правни средства за защита срещу Доставчика, които не са свързани с разходи за него, и че търговската гаранция не засяга тези средства за защита на потребителя;
2. името и адреса на лицето, предоставящо търговската гаранция;
3. процедурата, която потребителят трябва да спази, за да получи изпълнението на търговската гаранция;
4. посочване на стоките, за които се прилага търговската гаранция, и
5. условията на търговската гаранция.
(5) Информацията по ал. 4 трябва да бъде ясна, разбираема и лесна за четене и задължително се предоставя на български език.
(6) Неспазването на някои от изискванията на ал. 4 и 5 не засяга обвързващия характер на търговската гаранция за лицето, предоставило гаранцията, и потребителят може да се позове на нея и да претендира за изпълнение на посоченото в заявлението за предоставяне на търговска гаранция.
(7) Клаузите на настоящия чл. 28 се прилагат само в отношенията на Доставчика с купувачи, които имат качеството на потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите и Закона за предоставяне на цифрово съдържание, цифрови услуги и за продажба на стоки.
X. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 29. (1) Доставчикът доставя и предава стоката на Ползвателя в определения при сключването на договора срок.
(2) Ако срокът по ал. 1 не е изрично уговорен между страните при сключването на договора, Доставчикът доставя и предава стоката в разумен срок, но не по-късно от 30 работни дни.
Чл. 30. (1) Ползвателят трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от Доставчика и ако не отговаря на изискванията да уведоми за това незабавно Доставчика.
(2) Ако Ползвателят не уведоми Доставчика съгласно ал. 1 стоката се смята за одобрена като съответстваща на изискванията, освен за скрити недостатъци. Това правило не се прилага в отношенията с Ползватели-потребители, за които са приложими специалните правила по Раздел VII на настоящите Общи условия и действащото законодателство за закрила на потребителите.
Чл. 31. Доставчикът не поема задължение да осигури сервиз за стоката.
Чл. 32. За неуредените в този раздел случаи се прилагат правилата за търговската продажба, определени в Търговския закон.
XI.ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 33. (1) Доставчикът защитава личните данни на Ползвателите, станали известни при попълване на електронната форма за подаване на поръчка за покупка. При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Доставчикът може да използва личните данни на Ползвателите за целите, предвидени в договора - приемане и изпълнение на поръчки и връзка с Ползвателите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката.
(2) Потребителският акаунт на конкретен Ползвател може да бъде изтрит от базата данни заедно с прилежащата към него информация по всяко време при желание от страна на Ползвателя.
(3) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(4) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(5) Доставчикът има право да съхранява данни в крайното съобщително устройство на Ползвателя, освен ако последният изрично изрази несъгласието си за това. Несъгласието на Ползвателя може да бъде изразено по всяко време.
(6) Πoлзвaтeлят ce cъглacявa, чe Дocтaвчиĸът имa пpaвo дa изпpaщa пo вcяĸo вpeмe ĸъм Πoлзвaтeля eлeĸтpoнни cъoбщeния, свързани с услугите по настоящите Общи условия, дoĸaтo e нaлицe peгиcтpaция нa Πoлзвaтeля в eлeĸтpoнния мaгaзин нa Дocтaвчиĸa.
(7) C пpиeмaнeтo нa нacтoящитe Oбщи ycлoвия Πoлзвaтeлят изpaзявa изpичнo cъглacиe пo cмиcълa нa чл. 5 и чл. 6 oт Зaĸoнa зa eлeĸтpoннaтa тъpгoвия дa пoлyчaвa тъpгoвcĸи cъoбщeния по ел. поща, Viber, Skype, WhatsApp, SMS или други платформи и приложения за текстови съобщения, до момента, до който изрично не възрази срещу получаването им. Доставчикът гарантира във всеки един момент правото на Ползвателя да се откаже от получаването на търговски съобщения по предходното изречение.
(8) Ползвателят се съгласява, че Доставчикът има право да събира, съхранява и обработва данни за поведението на Ползвателя при използването на електронния магазин на Доставчика.
Чл. 34. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своята парола за достъп, Сайтът предоставя възможност за генериране на нова парола и за промяна на забравената парола.
XII.УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ / РЕКЛАМАЦИЯ
Въпреки че онлайн магазин www.evpoint.bg/ полага всички усилия, продаваните продукти да бъдат с най-високо качество, може да се случи така, че да получите дефектен/грешен продукт. В такава ситуация имате право в 14-дневен срок да направите рекламация, връщане или замяна.
1. Как да направите рекламация?
Молим ви да напишете съобщение с уточнение на казуса на [email protected] или на телефон 0889599207
2. Смяна и връщане
Ние се стараем нашите клиенти да остават доволни от обслужването на evpoint.bg, затова предлагаме удобна система за връщане на стоките. За тази цел е нужно да се направят няколко стъпки:
(1) Връщане на продукт
Рекламация и връщане на продукт
Според законодателството, приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от ЗЗП, към момента потребителят (наричан също клиент) има право да се откаже от една или повече от поръчаните стоки в 14-дневен срок!
В този случай потребителят има правото да уведоми сайта (продавача) в писмен вид за отказа от покупка (чрез писмо по пощата или в свободен текст върху хартиен носител, който да придружи връщания продукт), без санкции и без назоваване на причина в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на стоката, ако са спазени условията по-долу:
Според чл. 55, ал. 2, потребителят заплаща само преките разходи за връщането (куриерските услуги) на стоките по ал. 1, с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя. Всички доставки са за сметка на потребителя, освен когато ние като изпращач сме изпратили грешен продукт или продуктът е бил повреден по време на транспортирането – в този случай се завежда рекламация от получателя.
(2) Възстановяване на суми
Възстановяването на стойността на заплатения продукт според приложение № 7 към чл. 47, глава IV, "действие на отказа" се осъществява не по-късно от 30 дни след получаването на стоката от търговеца.
Върнатият продукт трябва да бъде в същото състояние, в което е бил доставен (в опаковката, с която е пристигнал, с всички аксесоари, с етикети, които са непокътнати, и с документите, които го придружават). Разходите за върнатите продукти се поемат от потребителя, а възстановяване на стойността на продукта се извършва до 14 дни от връщането по банкова сметка на клиента, заявил продукта.
Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов или е видимо ползван, си запазваме правото да откажем подмяна/възстановяване на заплатената от клиента сума за съответния продукт.
Подчертаваме, че когато върнатите продукти имат повредена или непълна опаковка, показват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, токов удар, липсват аксесоари или документация, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума, която ще бъде съобщена на потребителя след оценка на щетите.
(3)Според КЗП:
Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект.
В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката, ако продуктът не е бил използван. Законодателят предвижда тази опция с презумпцията, че потребителят не е имал възможност да се запознае с реалните характеристики на стоките само по тяхна снимка или описание.
Правото за връщане на стока, закупена от разстояние или извън търговски обект, е различно от правото за предявяване на рекламация във връзка с установен дефект, независимо от това дали стоката е придобита от традиционен магазин или електронен такъв.
Връщането на закупена от традиционен магазин стока без дефект или след изтичане на 14-дневния срок при сделките от разстояние и извън търговски обект е въпрос единствено на добра търговска практика от страна на конкретния икономически оператор и не е нормативно уредено.
(4)Отказ от поръчка
Вие имате право да откажете своята поръчка до момента на нейното физическо изпращане чрез куриерска фирма по избрания от вас начин без неустойки. Можете да откажете своята пратка дори и след изпращането по куриер, като следва да бъдат заплатени всички транспортни разходи по доставянето и връщането на заявените продукти.
XIII. ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 35. (1) Настоящите общи условия могат да бъдат изменяни от Доставчика, за което последният уведомява Ползвателите по вече сключени договори в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочен от Ползвателя електронен адрес.
(2) Когато не е съгласен с измененията в Общите условия, Ползвателят може да се откаже от договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, или да продължи да го изпълнява при действащите преди изменението общи условия.
(3) Ползвателят упражнява правото си по ал. 2, като изпраща до Доставчика писмено уведомление в едномесечен срок от получаването на съобщението по ал. 1. Алинея 2 не се прилага в случаите, когато изменението в Общите условия е вследствие на разпореждане или указание на компетентен орган на власт.
(4) Измененията в Общите условия обвързват Ползвателя по договора, когато същият е уведомен за тях при условията на ал. 1 и не е упражнил правото си по ал. 2 и 3.
(5) Ползвателят се съгласява, че всички изявления на Доставчика, във връзка с изменението на тези общи условия ще бъдат изпращани на адреса на електронната поща, посочена от Ползвателя при регистрацията. Ползвателят се съгласява, че електронните писма, изпратени по реда на този член не е необходимо да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.
Чл. 36. След влизането им в сила Доставчикът публикува тези Общи условия на адрес https://evpoint.bg/общи-условия заедно с всички допълнения и изменения в тях. До влизането им в сила настоящите Общи условия са публикувани на адрес: https://evpoint.bg/общи-условия
XIV. ПРЕКРАТЯВАНЕ
Чл. 37. Настоящите общи условия и договора между Ползвателя и Доставчика се прекратяват в следните случаи:
- при прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на една от страните по договора;
- по взаимно съгласие на страните в писмен вид;
- при обективна невъзможност на някоя от страните по договора да изпълнява задълженията си;
- при изземване или запечатване на оборудването от държавни органи;
- в случай на заличаване на регистрацията на Ползвателя в Сайта. В този случай сключените, но неизпълнени договори за покупко-продажба остават в сила и подлежат на изпълнение;
Чл. 38. Доставчикът има право по свое усмотрение, без да отправя предизвестие и без да дължи обезщетение да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че Ползвателят използва Сайта в нарушение на настоящите общи условия, законодателството в Република България, общоприетите нравствени норми или общоприетите правила и практика в електронната търговия.
XV. ОТГОВОРНОСТ
Чл. 39. Ползвателят се задължава да обезщети и да освободи от отговорност Доставчика при съдебни искове и други претенции на трети лица (независимо дали са основателни или не), за всички щети и разходи (в това число адвокатски хонорари и съдебни разноски), произтичащи от или във връзка с (1) неизпълнение на някое от задълженията на Ползвателя по този договор, (2) нарушение от Ползвателя на авторски, продуцентски, права на излъчване или други права върху интелектуалната или индустриална собственост, (3) неправомерно прехвърляне на други лица на правата, предоставени на Ползвателя, за срока и при условията на договора и (4) невярно деклариране наличието или отсъствието на качеството потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите или друго приложимо законодателство.
Чл. 40. Доставчикът не носи отговорност в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи.
Чл. 41. (1) Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от Ползвателя на трети лица.
(2) Доставчикът не носи отговорност за времето, през което Сайтът не е достъпен поради непреодолима сила.
(3) Доставчикът не носи отговорност за вреди от коментари, мнения и публикации под продуктите, новините и статиите в Сайта, включително и за увреждане на здравословното състояние на Ползвателите в резултат на подобни коментари, мнения или публикации.
Чл. 42. (1) Доставчикът не носи отговорност в случай на преодоляване на мерките за сигурност на техническото оборудване и от това последва загуба на информация, разпространение на информация, достъп до информация, ограничаване на достъп до информация и други сходни последствия.
(2) Доставчикът не носи отговорност в случай на сключване на договор за покупко-продажба, предоставяне на достъп до информация, загуба или промяна на данни настъпили вследствие на фалшива легитимация на трето лице, което се представя за Ползвателя, ако от обстоятелствата може да се съди, че това лице е Ползвателя.
XVI. ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 43. (1) Ползвателят и Доставчикът се задължават да защитават взаимно своите права и законни интереси, както и да пазят търговските си тайни, станали тяхно достояние в процеса на изпълнение договора и тези общи условия.
(2) Ползвателят и Доставчикът се задължават по време и след изтичане на периода на договора да не правят публично достояние писмена или устна кореспонденция проведена между тях. За публично достояние може да се смята публикуването на кореспонденция в печатни и електронни медии, интернет форуми, лични или публични уеб сайтове и др.
Чл. 44. В случай на противоречие между тези общи условия и уговорки в специален договор между Доставчика и Ползвателя, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
Чл. 45. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.
Чл. 46. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.
Чл. 47. Настоящите общи условия са приети с Решение на Съвета на директорите от 12.05.2025г. и влизат в сила, считано от 12.05.2025г.
XVII. ПРИЛОЖЕНИЯ
В случай, че желаете да се възползвате от Вашето право на отказ, използвайте този формуляр, като го изпратите, заедно със стоката до адрес:
И ВИ ПОЙНТ ООД
Ул. Тинтява 15-17, 1113 София
ЕИК: 205391875
ИН по ДДС: BG205391875
Адрес на управление: 1113 София, ул. Тинтява 15-17
Управител: Иво Малинов
Адрес за кореспонденция:
1113 София, ул. Тинтява 15-17
Тел.: +359 889 599 207
XVIII. ПРИЛОЖИМО ПРАВО И СПОРОВЕ
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн може да се информирате на сайта ОРС или КЗП:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG
https://kzp.bg/