Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf е един изключително надежден електромобил. Представен като семеен хечбек, той толкова наподобява стандартния Golf, че човек лесно може да ги сбърка. Нека се запознаем с някои от по-интересните характеристики на това ЕПС.
ВИДЕО РЕВЮ: Пет неща които трябва да знаем за е-Golf
Във видео ревюто на VW e-Golf, от RoadShow са наблегнали на петте неща, които трябва да знаете за електромобила на немската марка. Интересен е въпросът, защо трябва да побързате ако искате да се сдобиете с e-Golf? Отговор ще намерите от съдържанието вляво.
Видеото е на английски език.
Пробег
35.8 kWh батерия, което в реалния условия означава 209 километра пробег с едно зареждане на батерията, прави e-Golf не най-добрия в своята категория по този показател, всъщност само Kia Soul EV може да измине по-малка дистанция с едно зареждане.
Въпреки малкия пробег, тези 209 километра с едно зареждане трябва да са напълно достатъчни в немалко ситуации.
Цена
Има много мнение, че VW e-Golf е със завишена цена, особено предвид големината на пробега, който предлага. Сумата която трябва да подготвите започва от 76 500 лв., като други петместни електромобили, като Hyundai Kona, Ioniq, Nissan Leaf и Renault Zoe предлагат по-висок пробег на по-ниска цена.
Въпреки това, качеството на изработката е нещото, което можете да получите от този автомобил. Солиден, семпъл, стилен.
e-Golf разполага с електрически мотор с мощност 100 kW (134 к.с.). Максималната скорост която може да развие е 150 км/ч., а ускорението от 0 до 100 км/ч. отнема 9.6 секунди.
Също като добре познатия стандартен Golf и този е подходящ за много разнообразни хора. Младите родители ще го намерят за спортен и устойчив, по-възрастните двойки ще го опишат, като лесен за управление и надежден.
Можем обаче спокойно да наречем немския електромобил просторен. Пасажерите намиращи се на задните седалки определено ще се чувстват комфортно, а багажникът също би се справил с по-голям обем от багаж.
VW e-Golf е в свои води и ако решим да го използваме като служебен автомобил. Всъщност служебен е-Golf показва екологичния начин на мислене на работодателя.
Електрическият автомобил разполага с вход за бързо зареждане CCS, която позволява бърз заряд в конкретния случай до 40 kW.
Важно е да знаете, че този електромобил няма система за активно управление на топлината, което означава, че ако тръгнете на по-дълъг път и се наложи да използвате бързо зареждане повече от веднъж за деня, софтуерът на e-Golf ще забави зареждането за да запази температурата на батерията ниска. Това означава, че второто бързо зареждане за деня - ако все пак се наложи да има такова ще е значително по-дълго от първото. Повечето ЕПС с изключение на Nissan Leaf имат система за управление на топлината и нямат този проблем при бързо зареждане.