Моята количка

Общо
0 продукт продуктa
0.00лв.
Продължи с пазаруването

Електромобилите на близкото бъдеще - втора част

Електромобилите на близкото бъдеще - втора част

BMW i5

От BMW представиха така нареченото i Dynamics concept coupe, на изложението във Франкфурт през 2017 година. В общи линии това е електрически автомобил със среден размер на купето, който най-вероятно ще бъде наречен i5, когато бъде пуснат през 2021 година. Електромобилът е по-голям от трета серия, но по-малък от пета серия и най-вероятно ще бъде позициониран между i3 и i8 в електрическата гама на BMW.

Електрическият автомобил ще предлага ускорение до 100 км/ч., за по-малко от четири секунди, максимална скорост от 190 км/ч. и пробег от почти 600 километра. Да се надяваме, че дизайнът на концепцията ще бъде запазен и при официалната версия на електромобила.

Faraday Future FF-91

Има много въпросителни около поразителния FF-91. Електромобилът трябваше да бъде пуснат през 2018 година, като година по-рано през 2017, Faraday започна да приема предварителни поръчки за него. От тогава обаче, компанията е заплашена от фалит, изгуби доста от работната си сила и спря работа по своя завод. Да се надяваме, че ще успеят да се справят с тези трудности.

FF-91 е дълъг 126 инча (3.20 метра), което го прави изключително просторен. Панорамният покрив, задния и страничните прозорци разполагат с полимерно диспергирано течно кристално стъкло, което позволява на пътниците да коригират нивата на слънчева светлина. Не очаквайте от този електромобил да разполага със стандартно огледало за задно виждане. Той е снабден с голям монитор, който показва кадри от задната част на автомобила посредством камера. Също така, електромобилът има и камери отстрани и буквално можете да виждате всичко около вас.

Друга главозамайваща екстра е внедрена в ключа. Всъщност вместо ключа вие използвате вашия смартфон за да отключите автомобила, а ако телефонът ви не е с вас, вашето лице ще бъде необходимо за да отключите този електромобил на бъдещето. FF-91 има способността индивидуално да разпознава всеки шофьор и автоматично ще нагласи седалката, климатика, и маршрутите на базата на вашия личен вкус.

С мощност от 1050 конски сили, това електрическо превозно средство предлага ускорение до 100 км/ч. за 2.39 секунди и разполага с пробег между 600 и 700 километра. От Faraday Future твърдят, че батерията може да бъде напълно заредена за един час.

Byton EV SUV

Byton се присъединява към Faraday в съперничеството на Tesla, когато говорим за start-up в производството на електромобили. Представен през 2018 година, Byton EV SUV имаше едно основно предимство спрямо Faraday - възможността хората да направят тест драйв на този електрически SUV. От компанията твърдят, че последната версия - която трябва да изглежда на 95% по същия начин като концепцията, ще бъде пусната за продажби през 2020 година на цена от 45,000 щатски долара. Този модел ще разполага с 400 километра пробег и ускорение до 100 км/ч. за около 5 секунди.

Fisker EMotion

Fisker EMotion е електромобил проектиран от Хенрик Фискър - човекът отговорен за дизайна на BMW Z8, Aston Martin DB9 и много други. Очаква се проектираният от него електромобил да бъде конкурент на Tesla Model S, не само по отношение мощността, но и по цена.

Батерията от съвсем ново поколение, развита в Fisker Nanotech battery division ще направи възможно изминаването на над 650 километра с едно зареждане. Очаква се електромобилът да разполага с автономно управление, благодарение на сензори и камери, които са монтирани основно в предната му част.

Porsche Mission E Cross Turismo

Porsche представиха своят втори изцяло електрически автомобил (след Taycan) на автомобилното изложение в Женева през 2018 година. Наречен Mision E Cross Turismo, това е четириместен спортен автомобил, който е сложил на мерника си Model S на Tesla. Ускорението до 100 км/ч. за 3.5 секунди е близко до постижението на Tesla (2.9 секунди) и на едно драг състезание няма да остане много зад основния си конкурент.

Cross Turismo ще бъде комбинация от Taycan и Panamera - с по-високо стоящо купе и по-твърдо окачване. Основно предимство на електромобила се очаква да бъде бързото зареждане. От Porsche твърдят, че за четири минутно зареждане ще бъдат добавени 100 километра пробег - за това време дори не могат да ви заврят спагетите. Пробегът с пълна батерия се очаква да бъде сходен с този на Taycan - 500 километра.

Rimac C_Two

Rimac, Хърватският производител на суперавтомобили обяви, че готви следващ модел на Concept One - (с който Ричърд Хамънд от Top Gear катастрофира преди време) и изглежда това ще бъде една от най-бързите коли на планетата. Твърди се, че ускорението до 100 км/ч. отнема 1.85 секунди, което прави C_Two по-бърз и от Tesla Roadster. Пробегът на електромобила е също впечатляващ - 650 километра. От Rimac споделят, че електромобилът с мощност от 1888 конски сили може да развие 415 км/ч. и да се зареди до 80 процента само за тридесет минути. Производството на електрическият суперавтомобил се очаква да започне по-късно тази година, като ще бъде лимитиран до 150 бройки.

Skoda Vision E

От Skoda разработват електрически SUV под името Vision E. Това ще бъде първото електрическо превозно средство на марката, като планът е до 2025 година, Skoda да имат общо 5 ЕПС.

Базиран на Volkswagen ID Cross и Audi e-tron Sportback, електрическият SUV на Skoda се очаква да разполага с пробег от 500 километра и максимална скорост от 180 км/ч. Няма официална информация за ускорението до 100 км/ч., но електромоторът с 302 конски сили би трябвало да предложи доста добро ускорение.

Електрическият SUV ще бъде снабден с доста технологии. Два мотора ще бъдат разположени на всяка ос и ще доставят мощност, когато е необходимо за да се осигури максимално сцепление и стабилност. Vision E ще разполага с функция за автономно намиране на паркомясто и паркиране, шофиране в задръствания и на магистрала.

От Skoda също добавят, че когато Vision E бъде пуснат в продажба в началото на следващото десетилетие, няма да се нуждаете от кабел за зареждане. Този процес ще може да се случва чрез индуктивен заряден под, който може да бъде поставен във вашия гараж, а ако нямате достатъчно място, станция за бързо зареждане ще може да възстанови 80% от батерията за 30 минути.

Volkswagen ID Crozz

ID Crozz ще бъде първият изцяло електрически SUV на Volkswagen, който се очаква да бъде пуснат в продажба от 2020 година. Също като ID Concept, ID Crozz ще предлага автономно управление от 2025 година в добавка с прибиращ се волан.

Подобно на Faraday Future FF-91, ID Crozz може да запомня шофьорските предпочитания за неща като температура в купето, позиция на седалката и ще направи всичко това веднага след като разбере, кой е отключил колата.

Батерия с капацитет от 82 kWh е разположена на пода на електромобила, която подобно на Skoda Vision E предлага пробег от 500 километра. Задвижването е основно на задните колела, но при нужда за по-голяма сцепление или стабилност, мощност може да бъде изпратена и към предните колела. Можете също така да бъде избран и режим 4x4.

Все още няма информация колко ще струва ID Crozz.

Сайтът използва "бисквитки". Научи повече
Приемам (затвори)
Сайтът използва "бисквитки". Научи повече
Приемам (затвори)