Nissan Leaf e+ 56 kWh
325 km Макс. реален пробег |
17.2 kWh / 100 km Среден разход |
60 kWh Капацитет |
160 kW (218 к.с.) Мощност |
6.6 kW / 100 kW AC / DC макс. |
(не се продава в България) Базова цена |
nissan leaf e+ 56 kwh
Дългоочакваната подобрена версия на един от най-масовите електромобили по пътищата е факт - Nissan Leaf e+!
Усилията на японския производител в посока електрическа мобилност дадоха успех още с първата версия на Leaf от вече далечната 2010 година. От тогава много неща се промениха, като изискванията за пробег и възможност за по-бързо DC зареждане.
Новият Nissan Leaf + отговаря на тези изисквания на пазара и е готов да предложи над 300 километра пробег с едно зареждане на по-голямата си батерия от 56 kWh, както и по-бързо зареждане до 100 kW!
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 7.3 сек | Мощност | 160 kW (218 к.с) |
Макс. скорост | 157 км/ч | Въртящ момент | 340 Nm |
Макс. реален пробег | 325 км | Задвижване | Предно |
Среден разход | 17.2 kWh / 100 км | Батерия | 56 kWh |
Цена
България | (не се продава) | |
Германия | (не се продава) | |
Великобритания | £33,295 | от 2019 г |
САЩ | (не се продава) |
Реален пробег
Макс. реален пробег: 325 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 320 km | 17.5 kWh / 100 km |
Магистрала (студено време) | 230 km | 24.3 kWh / 100 km |
Комбинирано (студено време) | 275 km | 20.4 kWh / 100 km |
Градско (топло време) | 485 km | 11.5 kWh / 100 km |
Магистрала (топло време) | 300 km | 18.7 kWh / 100 km |
Комбинирано (топло време) | 375 km | 14.9 kWh / 100 km |
Максималният пробег на Nissan Leaf е+ 56 kWh по цикъла WLTP е 385 km, но реалният пробег е по-скоро 325 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва реалния максимален пробег на Nissan Leaf e+ 56 kWh, който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за 100 км, при различните условия.
зареждане
Капацитет (използваем) | 56 kWh | Капацитет (реален) | 62 kWh |
AC тип конектор | Type 2 | DC тип конектор | CHAdeMO |
AC порт | Отпред в средата | DC порт | Отпред в средата |
AC макс. мощност 1-фазно | 6.6 kW | DC макс. мощност | 100 kW |
AC макс. мощност 3-фазно | 6.6 kW |
Nissan Leaf e+ разполага с 56 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 26 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (6.6 kW) отнема около 9 часа (20-80%).
На бързозарядна станция с мощност 50 kW зареждането от 20% до 80% би отнело около 40 минути.