Hyundai IONIQ - Plug-in хибрид
42 km Макс. електрически пробег |
4 л / 100 km Среден разход |
7.1 kWh Капацитет |
104 kW (139 к.с.) Мощност |
3.3 kW / -- kW AC / DC макс. |
49 990 лв. Базова цена |
Hyundai IONIQ Plug-in
Зад волана, Ioniq Hybrid 2019 е стабилен и удобен с някои индикации, че сложният му задвижващ механизъм използва както електромотор, така и бензинов двигател с вътрешно горене. Усеща се като обикновен компактен автомобил и това е предимство. Има достатъчно мощност за ежедневно шофиране, като преходите от двигателя към електрическия мотор са плавни. Реакцията при превключването на предавките и кормилното управление са по-оживени в режим Спорт, въпреки че икономията на гориво страда при избор на тази опция.
Ако не забележите хибридните значки, никога нямаше да разберете, че Ioniq е хибридно / електрическо превозно средство. Далеч от футуристичния дизайн на Nissan Leaf или Toyota Prius, интериорът на Ioniq е конвенционален, но добре подреден, а материалите и качеството на изработката отговарят на премиум компактен автомобил.
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 10.6 сек | Обща мощност | 104 kW (139 к.с) |
Макс. скорост | 178 км/ч | Въртящ момент | 264 Nm |
Макс. комбиниран пробег | 1139 км | Задвижване | Предно |
Среден разход на гориво | 4 л. / 100 км | Батерия | 7.1 kWh |
Цена
България | 49,990 лв. | от 2019 г |
Германия | €29,990 | от 2019 г |
Великобритания | £29,950 | от 2019 г |
САЩ | $25.350 | от 2019 г |
Реален пробег НА ТОК
Макс. електрически пробег: 42 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 40 km | 177.5 Wh / km |
Магистрала (студено време) | 30 km | 236.6 Wh / km |
Комбинирано (студено време) | 35 km | 202.8 Wh / km |
Градско (топло време) | 56 km | 126.7 Wh / km |
Магистрала (топло време) | 38 km | 186.8 Wh / km |
Комбинирано (топло време) | 48 km | 147.9 Wh / km |
Максималният електрически пробег на Hyundai Ioniq Plug-in по цикъла WLTP е 50 km, но реалният пробег е по-скоро 42 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва реалния максимален пробег на Hyundai Ioniq Plug-in, който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за километър, при различните условия.
зареждане
Капацитет (използваем) | 7.1 kWh | Капацитет (реален) | 8.9 kWh |
AC тип конектор | Type 2 | DC тип конектор | - |
AC порт | Отпред вляво | DC порт | - |
AC макс. мощност 1-фазно | 3.3 kW | DC макс. мощност | - |
AC макс. мощност 3-фазно | 3.3 kW |
Hyundai Ioniq Plug-in разполага с 10.4 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 4 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (3.3 kW) отнема около 3 часа (20-80%).