Chevrolet Bolt EV 2019 - американска версия
383 km Макс. реален пробег |
15.6 kWh / 100 km Среден разход |
60 kWh Капацитет |
150 kW (200 к.с.) Мощност |
7.4 kW / 50 kW AC / DC макс. |
(не се продава) Базова цена |
Chevrolet Bolt EV 2019
Американската версия на Opel Ampera-e, е Chevrolet Bolt EV. Електромобилът разполага с голяма батерия с капацитет от 60 kWh и може да измине около 383 километра с едно зареждане.
Ако вече сте карали Opel Ampera-e (европейската версия на електромобила) едвали ще намерите някакви разлики. Характеристиките на двете ЕПС се припокриват, като по този начин от компанията имат два варианта в този сегмент под две различни марки.
Пряк конкурент на Bolt EV се явява по-евтиният BMW i3. От гледна точка на пробег, по-голямата батерия на Bolt му дава предимство, но ако трябва да сравним възможностите на електромоторите, то трудно ще намерим разлики.
Електромобилът е предназначен единствено за америнаксия пазар, което означава, че зареждането му в Европа е по-специфично. Малко по-надолу в "Зареждане", можете да се запознаете с разликите при зареждане и решенията, които могат да бъдат предложени.
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 6.9 сек | Мощност | 150 kW (200 к.с) |
Макс. скорост | 145 км/ч | Въртящ момент | 360 Nm |
Макс. реален пробег | 345 км | Задвижване | Предно |
Среден разход | 17.3 kWh / 100 км | Батерия | 60 kWh |
Цена
България | (не се продава) | |
Германия | (не се продава) | |
Великобритания | (не се продава) | |
САЩ | $36,620 | от 2018 г |
Реален пробег
Макс. реален пробег: 383 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 383 km | 15.6 kWh / 100 km |
Магистрала (студено време) | 300 km | 20 kWh / 100 km |
Комбинирано (студено време) | 330 km | 18.1 kWh / 100 km |
Градско (топло време) | 590 km | 10.1 kWh / 100 km |
Магистрала (топло време) | 360 km | 16.6 kWh / 100 km |
Комбинирано (топло време) | 420 km | 14.2 kWh / 100 km |
Максималният пробег на Chevrolet Bolt EV по цикъла WLTP е 520 km, но реалният пробег е по-скоро 383 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва реалния максимален пробег на Chevrolet Bolt EV, който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за 100 км, при различните условия.
зареждане
Капацитет (използваем) | 60 kWh | Капацитет (реален) | ~64 kWh |
AC тип конектор | Type 1 (USA) | DC тип конектор | CCS |
AC порт | Отпред вляво | DC порт | Отпред вляво |
AC макс. мощност 1-фазно | 7.4 kW | DC макс. мощност | 50 kW |
AC макс. мощност 3-фазно | 7.4 kW |
Chevrolet Bolt EV разполага с 60 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 26 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (7.4 kW) отнема около 8 часа (20-80%).
На бързозарядна станция с мощност 50 kW зареждането от 20% до 80% би отнело около 40 минути.
Конекторът за AC зареждане е Тип 1 (американски стандарт), което означава, че за да бъде зареден електромобилът на станция в пределите на Европа е необходимо използването на адаптер за зареждане Тип 2 към Тип 1. Различните стандарти за безопасност на двата континета са причината за разлика във вида на конектора, но използването на адаптер решава този проблем.
Друг специфичен момент е изборът на мобилна зарядна станция. Тя трябва да бъде отново с конектор към електромобила Тип 1 и съответно CEE индустриален или шуко в зависимост от вида контакт към който ще бъде свързана станцията.