Audi e-tron 55 Quattro
360 km Макс. реален пробег |
23.2 kWh / 100 km Среден разход |
83.6 kWh Капацитет |
300 kW (402 к.с.) Мощност |
11 - 22* kW / 146 kW AC / DC макс. |
161 963 лв. Базова цена |
audi e-tron 55 quattro
Електрическият SUV от Audi е първото електрическо превозно средство в редиците на немската марка. Със старта на производството на e-tron 55, много от заклетите привърженици на двигателите с вътрешно горене насочиха поглед за първи път към електромобилите.
E-tron 55 Quattro е луксозен електрически SUV, който съчетава невероятен дизайн, комфорт, иновации и изключително удоволствие от шофирането.
Макар на пръв поглед цената му сериозно да лимитира процента от потенциални клиенти, от Audi твърдят, че електрическият SUV е толкова добър, че си заслужава сумата с която трябва да се разделите за да го притежавате.
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 5.7 сек | Мощност | 300 kW (402 к.с) |
Макс. скорост | 167 км/ч | Въртящ момент | 664 Nm |
Макс. реален пробег | 400 км | Задвижване | На четирите колела |
Среден разход | 16 kWh / 100 км | Батерия | 83.6 kWh |
Цена
България | 161,963 лв. | от 2018 г |
Германия | €80,900 | от 2018 г |
Великобритания | £68,020 | от 2018 г |
САЩ | $74,850 | от 2018 г |
Реален пробег
Макс. реален пробег: 360 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 360 km | 23.2 kWh / 100 km |
Магистрала (студено време) | 260 km | 32.1 kWh / 100 km |
Комбинирано (студено време) | 310 km | 26.9 kWh / 100 km |
Градско (топло време) | 510 km | 16.3 kWh / 100 km |
Магистрала (топло време) | 330 km | 25.3 kWh / 100 km |
Комбинирано (топло време) | 405 km | 20.6 kWh / 100 km |
Максималният пробег на Audi e-tron 55 Quattro по цикъла WLTP е 411 km, но реалният пробег е по-скоро 360 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва реалния максимален пробег на Audi e-tron 55 Quattro , който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за 100 км, при различните условия. Както виждате, средният разход е доста висок при този електрически SUV.
зареждане
Капацитет (използваем) | 83.6 kWh | Капацитет (реален) | 95 kWh |
AC тип конектор | Type 2 | DC тип конектор | CCS |
AC порт | Отпред вляво | DC порт | Отпред вляво |
AC макс. мощност 1-фазно | 7.4 kW | DC макс. мощност | 146 kW |
AC макс. мощност 3-фазно | 11 - 22* kW |
Audi e-tron 55 Quattro разполага с 83.6 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 36 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (7.4 kW) отнема около 11 часа и половина (20-80%). Прави впечатление, че електрическият SUV може да бъде закупен с вътрешно зарядно, което предлага AC зареждане до 11 kW или със зарядно приемащо мощност до 22 kW.
На бързозарядна станция с мощност 50 kW зареждането от 20% до 80% би отнело около час и половина, а при максималната поддържата скорост на зареждане от 146 kW, би отнело около поливин час.