Audi e-tron 50 Quattro 2020
280 km Макс. реален пробег |
22.9 kWh / 100 km Среден разход |
64.7 kWh Капацитет |
230 kW (313 к.с.) Мощност |
11 - 22* kW / 120 kW AC / DC макс. |
141 001 лв. Базова цена |
audi e-tron 50 quattro
На вашето внимание - e-tron 50 quattro - един луксозен, бърз и снабден с голям електрически пробег SUV - нека се запознаем с едно от последните бижута в гамата на немския производител.
Audi e-tron 50 quattro може да приема бързо зареждане с мощност до 120 kW, което означава, че с DC станция батерията ще може да се зареди до 80% за 30 минути. Самата батерия разполага с капацитет от 64.7 kWh и трябва да позволи пробег от около 300 километра.
Електрическите мотори са с обща мощност от 230 kW (313 к.с.) и ще предложат ускорение от 0 до 100 км/ч. за по-малко от 5 секунди.
Audi твърди, че в резултат от ниския център на тежестта на e-tron, въздушното окачване, както и системата за задвижване на четирите колела, електрическото превозно средство ще може да предложи несравнима стабилност и характеристики на управление.
Динамика
Ускорение 0-100 км/ч | 6.8 сек | Мощност | 230 kW (313 к.с) |
Макс. скорост | 190 км/ч | Въртящ момент | 540 Nm |
Макс. реален пробег | 280 км | Задвижване | На четирите колела |
Среден разход | 22.9 kWh / 100 км | Батерия | 64.7 kWh |
Цена
България | 141 001 лв. | от 2020г. |
Германия | €67,358 | от 2020г. |
Великобритания | £59,900 | от 2020г. |
САЩ | $65,900 | от 2020г. |
Реален пробег
Макс. реален пробег: 280 km | Макс. пробег | Среден разход |
Градско (студено време) | 280 km | 22.5 kWh / 100 km |
Магистрала (студено време) | 200 km | 31.5 kWh / 100 km |
Комбинирано (студено време) | 235 km | 26.8 kWh / 100 km |
Градско (топло време) | 395 km | 15.9 kWh / 100 km |
Магистрала (топло време) | 250 km | 25.2 kWh / 100 km |
Комбинирано (топло време) | 310 km | 20.3 kWh / 100 km |
Максималният пробег на Audi e-tron 50 Quattro по цикъла WLTP е 339 km, но реалният пробег се очаква да бъде 280 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.
В зависимост от външната температура и в зависимост от това дали се шофира в града - с по-ниска скорост, или на магистралата, където скоростта е по-висока, очакваният пробег варира в широки граници.
Таблицата показва очаквания реален максимален пробег на Audi e-tron 50 Quattro , който е реалистично да очаквате в зависимост от условията, при които шофирате. Можете да сравните и средния разход на електроенергия за 100 км, при различните условия. Както виждате, средният разход е доста висок при този електрически SUV.
зареждане
Капацитет (използваем) | 64.7 kWh | Капацитет (реален) | 71 kWh |
AC тип конектор | Type 2 | DC тип конектор | CCS |
AC порт | Отпред вляво | DC порт | Отпред вляво |
AC макс. мощност 1-фазно | 7.4 kW | DC макс. мощност | 120 kW |
AC макс. мощност 3-фазно | 11 - 22* kW |
Audi e-tron 50 Quattro ще разполага с 64.7 kWh батерия (използваем капацитет). Стандартното зарядно на автомобила може да зареди батерията от обикновен контакт (2.3 kW) за около 27 часа (20-80%). Зареждането от домашна AC зарядна станция или публична AC зарядна станция (7.4 kW) отнема около 8 часа (20-80%). Електромобилът ще се предлага и опционален вариант с бордово AC зарядно, приемащо до 22 kW мощност.
На бързозарядна станция, позволяваща зареждане с мощност 120 kW зареждането от 20% до 80% би отнело около 30 минути.